Don't wanna talk about it.

Jag blir på dåligt humör på morgonen när jag vaknar, kollar ut genom fönstret, ser den gråa himlen och hör regnet plaska utanför. Om det nödvändigtvis måste regna kan det väl vara ett sånt där trevligt sommarregn som det luktar så gott efter sen. Åh, sommar!
Värmen i skolan funkade fortfarande inte riktigt så det var kallt idag med. Helt underbart.
Nu har ytterligare två människor länkat min blogg på facebook. Jag tror mänskligheten har något emot mig. Haha. :)
Imorgon är det dags för det sista engelska nationellaprovet. Skrivuppgift.
Jag är lite rädd måste jag erkänna. ;)




10 9 sanningar om mig.
* Jag älskar att höra och känna hjärtslag. Haha. Kalla mig skum om ni vill. :)
* om inte alla noterat detta så har jag alltid kalla händer, så jag kan typ inte röra någon utan att dom rycker till.
* Jag hatar mina tänder. Allt är sicksack. Sååå fult.
* Jag har väldigt svårt för att gå upp i vikt, vilket behövs. (Wow, någon vill gå upp i vikt)
* Oftast uppfattar människor som inte känner mig som blyg, vilket jag inte är alls. Oftast är jag fööör på när det väl gäller. ;)
* Jag är en sådan person som tänker väldigt mycket. Ibland för mycket.
* Det går inte en dag utan att jag mår illa
* När jag är på rätt humör så skrattar jag nästan hela tiden.
* Jag älskar att ha "djupa" och långa samtal.
* - tyvärr gav hjärnan upp här.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0