flyyy

kom precis hem från idrottsdagen. Har iofs hunnit duscha men ja.
Vårat lag som bestod av hälften av tjejerna i klassen kom till final. Självklart så har jag sista serven när det var motståndarlagets matchboll 16-20... Serven åker in i nätet. För tillfället hatar jag volleyboll-bollar. Ganska mycket.
Men jag lyckades i alla fall träffa min gympalärares huvud, vilket bevisar att jag inte kan sikta alls.

Och Carro har hittat min muntvilling. Vilket bara får mig att tänka på Vänner. Ha ha ha.

Nu ska jag snart äta lite och sen får jag se vad som händer.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt bollsinne är tyvärr inte det bästa om det inte gäller att pricka något annat än bollen...skrev du igår och hahaha det lyckades du ju med =)

2010-03-23 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0