Everybody's changing

Jag tror inte att spaghetti gillar mig överhuvudtaget.
Det slutar ofta med att jag tappat ut hälften utan den i vasken. Inte okej. Inte alls okej.
Det är inte alltid lätt att heta Linn. ;)
Idag så var det något fel på värmen i skolan. Det fanns ingen värme.
Så jag gick runt och frös hela dagen.
Förutom på franskan då jag istället satt och rodnade den mesta tiden eftersom min franskalärare frågar mig frågor hela tiden som jag inte kan svara på eftersom jag inte fattar någon franska nuförtiden. Jaja, vad ska jag göra liksom?
Nu är det dags för mig att sätta igång och försöka få ihop mitt SO arbete.
Är det någon som vet om det nationellaprovet är imorgon eller på onsdag? :-(
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Onsdag

2010-03-22 @ 19:16:15
Postat av: läsare

du får väl byta namn ;)

2010-03-22 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0