Slutet.

Ja, jag vet inte hur jag ska börja.
Vi samlades i skolan vid 18.
Bussarna var sena så vi kom först iväg vid 19.
Alla satt och sjöng i bussen.
När vi väl kom fram och fick gå in så skålade vi och lite sånt.
Sen var det mat.
Trerätters.
Såå sjukt mycket mat.
Mitt minne kommer inte ihåg allt som hände nu så jag tar det i stora drag.
Någon gång efter maten så var det dans. Galet!
Sen så hade lärarna sin show.
Jag skrek så mycket.
Är hes nu.
Låtarna som var till våran klass var såå bäst. Haha. :)
Sen var det mer dans.
Man blev så sjukt varm där inne. Hjäääälp.
Sen var det dags att säga hej då innan alla gick på bussarna igen.
När vi kom fram till skolan stod det föräldrar och väntade på oss för att följa oss hem.
Haha.
Men klockan var ju ändå 2.
Det var en del tårar och massa kramar.
Det förvånar mig att jag inte grät någonting alls. Men det kommer väl idag. Min reaktionsförmåga har alltid varit lite seg.

Jag kommer sakna er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0