Broken dreams

Tjosan.
Mitt humör är lite bättre nu.
Har tröstätit lite och kollat på tv i drygt 3 timmar i sträck.
Det är alltid lika trevligt.
Märkte för en liten stund sen att min högerhand började göra ont.
Jag säger ju att det inte är bra att städa! (;
Haha.
Nu ska jag snart ta och lägga mig eftersom jag snart ska upp igen.
Det är det jobbigaste...
Man kan inte vara ute och leva på kvällarna om man inte vill vara lite smått död dagen därpå.
Men imorgon så slutar jag lite tidigare eftersom jag ska till tandläkaren.
Sen på fredag klockan 11 så blir det räls. DUNNNN DUNN DUUUUUN!
Ska ta och lyssna på några låtar till. Sen ska jag bädda sängen. (Nytvättade lakan)
Sen blir det sova. Eller inte. Men jag hoppas på det bästa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0