Tattoos of memories

Hjälp, vad det blixtrade inatt.
Precis när jag stängt av datan satte det igång rejält.
Det kom blixtar typ hela tiden och var nästan ständigt ljust.
Sen kom jättesmällarna.
Jag satt och kollade på det hur länge som helst.
Jag gillar åska. Eller gillar och gillar det är lite fascinerande. Eller vad man ska säga. (; haha.

Jag försökte ta bilder på spektaklet. Men kameran lyckades inte ställa in skärpan... Så jaaa...

Idag regnar det och ska tydligen göra det hela dagen. Så vet inte vad som händer.
Imorgon åker vi hem igen.
Åh, jag längtar starkt till badkaret.
Tänk ett bad. Åhhhhhh.
Här på landet finns bara en dusch kan tilläggas.
Så nu slipper ni tro att jag inte duschat på 1,5 vecka. Eftersom det hela kunde tolkas så.
HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0