lycklig olycka

Får väl ta och berätta lite fort vad det är som har hänt under gårdagen och idag. :)
Vi har badat, ätit skrattat och solat.
Kan säga att mina lår rosa. Vackert.
Men jag hoppas att det är brunt och fint imorgon.
Sen så har jag invigt våran lillstuga som jag inte sovit i än.
Josefin sa att jag snarkade.
Jag väljer att inte tro henne. (;
Klart jag inte snarkar liksom.
Seriöst!
Jag är som sagt förkyld...

Sen har vi spelat lite ukulele också. SJÄÄÄLVKLAAAART!
Jag förstår inte hur man kan leva utan en ukulele!

Sen så har jag också insett hur mycket mina tänder i underkäken har flyttat på sig sen jag fick rälsen. Helt totalt jätte sjukt! (intresseklubben antecknar ivrigt)

Haha, ja detta var lite onödigt babbel.
Ciaaaooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0