just like you

Städningen är klar.
Tycker faktiskt att mitt rum ser lite tomt ut.
Snart så kommer josefin hit.
Ska bli skojskoj. <3

Så idag kommer det antagligen inte bli någon uppdatering alls.
Jag tror faktiskt att ni ska kunna överleva det. Hur hemskt det en låter.

Jag hoppas ni ser hur mycket ironin dryper omkring här.

Kan också meddela att det ligger en död näbbmus utanför.
Jag kan säga att det inte var jag som dödade den. Ni får tro vad ni vill.
Jag skyller på snusan. För tydligen så ska näbbmöss inte smaka gott så då låter hon den ligga där och ruttna. Urk.

Haha.
Nu är det faktiskt riktigt blått ute.
Chiiiill.

                                       
Jag har alltid varit snygg på morgonen... Ja, jag är trött. Här har ni beviset på det med... Det är väl trevligt? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0