It is something unpredictable

Tjoo. (;
Kollade på något program för en stund sen där det var olyckor som människor egentligen skulle dött på men ändå överlevde. Vad flummigt det där lät nu. Men ni fattar vad jag menar. Jo, visst. Vissa dog. Men någon överlevde mirakulöst typ.
Jag är helt totalt fascinerad att människor överlevde samtidigt som jag är jätterädd för situationerna som dessa människor varit i. Seriöst jag sitter här och stressar upp mig.
Jag kommer helt enkelt inte kunna somna i natt.
Kommer ligga och tänka på detta program hela tiden.
Varför kollade jag på programmet?
Mycket bra fråga.
Jag vet ärligt talat inte. Kunde inte ta ögonen ifrån det.
Jag lovar mina ögon var säkert stora som tallrikar och hakan låg väl på golvet ungefär.
Jaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0