Too little too late

Nu har jag varit och kollat på polhem, med Emma.
Det var inget för mig, men annars en mysig skola.
Nästa vecka ska jag på 4-5 olika gymnasium.
Helt underbart stressigt...
Sen är det snart dags att välja vilket gymnasium man ska välja.
Jag har verkligen ingen aning om vilket jag vill gå på än.

När Emma och jag skulle hem från Brunnsparken hade en spårvagn stannat så vi var tvugna att sitta i en kall och mörk 60-buss och vänta tills alla fick igång den stillastående spårvagnen.
Sen när vi kommit hem gick vi ut och köpte godis, chips och drickor till ikväll.
Eftersom Carro inte svarade i telefonen när vi ringde så gick vi hem till henne.
Hon var inte hemma, men vi satte ett litet meddelande på dörren skrivet på en näsduk.
Haha, vi är såå lyckade. X)
 
Snart hade jag tänkt att ladda upp ett videoinlägg för skojs skull.
Nu ska jag snart äta och sedan hoppa in i duschen.




Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0