Who do you see

Så nu är snart även denna dagen över.
Har precis druckit den dagliga koppen te och känner mig allmänt nöjd och trött.
Funderar på att gå och lägga mig tidigt idag och ligga och läsa lite gustaf tidningar. Jag lovar, jag ligger och gapskrattar åt dessa ironiska serier.
Jag tror helt seriöst att denna förkyldningen har gjort något med min hjärna...

I skolan idag hände det inget speciellt.
Provet gick väl hyfsat, det är bäst för min no lärare att hon ger mig vg, för jag tänker inte sänka mig. nejnejnej!
Nu när jag har varit borta ett tag så har sandra och emma planerat lite things. HAHAHA säger jag bara. Detta kan bli mycket roligt.

Satte precis på apologize @ spotifyy, den låten ger mig sådana enorma flashbacks på något sätt.
Vet inte om jag gillar det, menmen.
Känns lite skumt.

Tänk på alla de "stora" bloggarna som har typ 100 000 besökare varje dag. Hur sjukt är egentligen inte det, människor som de inte ens känner läser vad de gör om dagen eller vad de köper för kläder osv. Varför läser man dessa bloggar egentligen, vad får man ut av det. Fattar inte på något sätt hur man kan bli såpass känd genom en blogg. På något sätt så måste man ju kunna skriva bra, ha en hyfsat intressant vardag för att få alla att vilja skriva in hemsidan och läsa om och om igen.
Jag som bara har högst 15 besökare per dag, vilket jag är ganska nöjd med. Visst skulle det vara skoj att ha fler, men på något sätt så bryr jag mig inte. Jag ser inget intressant i min blogg. Den bara finns. 

Nej, nu ska jag gå och tömma kattlådan.
<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0