Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Nu är det loooov.

Klasströjorna har kommit, sprang och hämtade min och Emmas hos Sandra.
Inte den snyggaste, men den får funka iaf.

Sen så åkte jag och mina föräldrar iväg och såg en musikal på aranäs, där en kompis var med i + Nicklas som var med i idol senast kan tilläggas.
Asså, det var det bästa jag sett på länge verkligen så sjukt rolig och så sjukt bra!
Det är sånt jag vill göra. Teater. Spela upp för publik. Love it!
Asså, jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om denna otroliga musikal men det ska jag inte göra, men jag kan bara säga att det var typ Peter Pan fast ändå inte. Tingeling var enormt lång och kille i trikåer.
Underbart. Underbart. Underbart!

Detta var ett av de bästa sätten att inviga en veckas lov på. :)




Mina armar gör ont. Jag hatar när volleybollen träffar fel. Usch.

Hoppas alla får ett trrrrevliggggt lov. <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0