What did you say

Idag har varit en sådan där typisk trött dag. En sådan som man har rätt ofta nuförtiden eftersom man aldrig lyckas lägga sig i tid. En sådan som gör att man inte kommer ihåg någonting, tappar allt man håller i, fnissar åt exakt allt och gör sönder en och annan sak.
Låter det bekant?
Jo, precis.
Behöver jag ens säga något mer. Nej.
Men jag har tappat mobiler, zoomat in Josefins iPhone (vi fick tillbaka det tillslut som tur var), kallat min mattlärare för Hans (Han ser ut som en Hans) kan säga att han heter Per. Haha, gråtit utav skratt åt engelskaläraren som däremot heter Hans för att han duschade på bussen, vilket han inte gjorde men allt blev bara så fel.
Jag orkar inte.
Så där har ni lite om dagen idag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka tina eftersom jag gick halvvägs hem från skolan idag...
Tjooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0