Jump

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
nope är nöjd med mina 177,5 cm. Ett tag satsade jag på 180 men jag la ner det för ett tag sen. Haha. :)
Skulle du vilja väga mer?
Faktiskt. Kanske 3-4 kg till skulle sitta fint.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Inte arg snarare mer ledsen tror jag. Men eftersom jag inte är tillsammans med någon i nuläget så är det svårt att säga.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Beror på vem. HA HA HA.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej.

Tio KAN
Kan du röra på öronen?

Faktiskt det är  något jag är väldigt stolt över.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej, jag tror jag har världshistoriens kortaste tunga.
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jo. men gör det helst inte.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Jorå.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Det beror på vilket humör jag är på. Men jag tror inte det. Pratkvarnen i mig skulle nog dö en långsam död då.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja, det är klart. Jag har lika roligt för det.

Kan dina vänner lita på dig?
Ja, klart!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej, det är inte "jag".
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jadå, jag håller hårt i de få slantar jag har. Haha. (;

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
De vet vilka det är.
Vem älskar du?

Lite allt möjligt.

Vem hade du senast sex med?
det vill ni veta va?
Vem är den bästa artisten?

Hjälp, det är ju jättesvårt men när det gäller band är jag lite extra svag för coldplay och kings of leon. Men det skiftar från dag till dag. (:
Vem pratade du senast i telefon med?
Mycket bra fråga. Jag vet faktiskt inte. Mormor kanske?
Vem har du en liten crush i?
Asså, ingen riktig just nu.

Vem är snyggast i världen?
Jag har mina favoriter. Men kan inte säga vem som är snyggast eftersom jag inte sett alla människor än.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Men hjälp jag vet inte. :-O
Vem är snällast i världen?
Jag. Skämt åsido. Kan inte säga det heller. Det är många i min närhet. (:

Vem är din bästa kompis?
Var inte denna frågan högre upp?
Vem vill du prata med?
Vet inte. Någon som förstår kanske.

Vem sov du med senast?
Snusan och Olle. Det är ett fint, varmt och kurrande sällskap.
Vem såg du full senast?
ha ha ha. josef.
Vem vet allt om dig?
Ingen vet allt om mig. Sååå noone.

Vem kysste du senast?
-
Vem kramade du senast?
Emma tror jag eller Josef. Mitt minne är lite dött. 
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill. Jag är en väldigt bra lyssnare och kan sätta mig in i andras situationer rätt bra.
Vem kan du berätta allt för?
Olika olika saker. :)

Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord. Jag hatar faktiskt ingen. Snäll flicka.

Vad blir ditt namn baklänges?
nnil, intressant?!

Har du gjort en snöängel i år?
nej, har känt för det. Men har inte varit tillräckligt bra klädd för det.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
En natt.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Hmmm, för längesedan men inte de senaste åren.
Tycker du att sengångare är söta?
Kanske inte det sötaste jag sett.
Har du någon gång testat karate?
nej. Jag tror jag är lite för klumpig för sådana saker och jag har urusel balans.
Första sporten du gick i?

Eh, har faktiskt aldrig gått i någon riktig sport. Dansade en termin. Men dans är inte riktigt min grej. Jag drar klumpigheten igen. Sen har jag gått på friskis och svettis ett tag. Men jaa det är allt. Och nu är jag återigen en soffpotatis.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites I think.
Vad längtar du mest till just nu?
Värme, 18 år, inget illamående. (: Låter inte det underbart?! :D
Hur gammal har du tänkt bli?
Lagom. Så länge man orkar med. (:
Har du haft vattkoppor?
jag vet inte faktiskt. Jag hoppas att jag haft det.
Vad drömde du inatt?
jag kommer inte ihåg. :-/
Vilken tv-serie är bäst?
v.ä.n.n.e.r och house.
Vad åt du senast?
te och macka. Njammi.
Höga eller låga strumpor?
Olika olika årstider. :))))))

Vad är du mest rädd för?
spy måste det vara och det känns jättefånigt. Jag vet.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ibland om paketet står precis framför.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt.

Bikini eller baddräkt?
bikini.

Snyggaste läraren?
ha ha ha, Förlåt men ingen.

Är du mörkrädd?
nja, om man tror att man hör något ljud och stressar upp sig. Men själva mörkret skrämmer mig inte.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

Ehhhh, nej? Borde jag ha haft det? (okej, jag skämta. Det är bäst att skriva det så ingen tror något annat.)

riktig gran eller plastgran?
Riktig gran!

Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt, Om det inte är på landet.
Godaste drickan till frukosten?
uff, klarar inte av att dricka till frukost. Men om jag måste välja såå te.
Vill du bli president?
usch, nej.
Duscha eller bada?
Bada är mysigare. 
Har du gråtit i skolan nån gång?
ha ha ha, ja. Jag skrattar så fort jag tänker på det. (jag har inte gråtit i gymnasiet men i högstadiet. Jag var arg. Lets leave it there.)
Hur tar du dig till jobbet?
Jag jobbar inte. Men till skolan tar jag buss och spårvagn
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Yes, men bara på skoj.  
Sjunger du på toa?
Nej, men ibland i badrummet. Då låter man bättre. Och alla grannar hör en också. Underbart. Haha.

Vilken färg har din jacka?
Grå.

Använder du långkallingar?
Om det är iskallt.
Är du höjdrädd?
Nepp. :)

Vilket land vill du åka till?
Har inget sug att åka utomlands men kanske Storbritannien då.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

v.ä.n.n.e.r tror jag. Är enormt lättroad.

Vad ska du göra NU?
Svara på resten av frågorna.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej, inte direkt.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Tror inte jag åt några.
Vad åt du senast?
det skrev jag där uppe!
Har du fått någon komplimang idag?
nej.
Har du varit med i en rättegång?
nej

Är du polare med grannarna?
på landet. Här i stan säger men Hej till varandra sen är det inte så mycket mer.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
öronen 
Suger det här?
det börjar bli lite segt, jaaa.

Har du varit på stranden?
Ja, fast det var ett bra tag sen nu.
Har du haft en stalker?
haha, om det inte räknas när man gick i tvån och några i sexårsverksamheten var väldigt intresserade, såå nej.
Har du varit på ett party?
jajemän.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
det hade varit rätt coolt. 
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Då skulle jag fråga hur du mådde och sedan vem du förväxlade mig med.
Har du varit utomlands?
oui.
Har du sett din bästa vän naken?
Hahaha, vad är detta för frågor?
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har bara varit på ett så det får bli det. Men det var riktigt fint. (:

Var är dina syskon just nu?
booortaaa.
Vad var den senaste drömmen du minns?
ha ha ha. jag tror att jag sökte till idol eller något. Jag kommer inte ihåg. Men allt var väldigt skumt. 
Vilken tid gick du upp i morse?
8.30
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Okej."

När va du riktigt sjuk senast?
För någon vecka sen. Genomförkyld om det räknas som riktigt sjuk. Menmen. Annars var det 1,5 år sen hade typ 39 graders feber då. Lite småmysigt.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha, vad säger du Cicci? (; HA HA HA.

Vad finns i din bakficka?
har inga bakfickor.
Har du färglinser?
nepp.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov :D

Vad är det första du gör på morgonen?
vaknar.
Vad ska du göra efter det här?
sitta kvar framför datan en sväng och sedan sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0