If I don't live today

1.Vilket namn är ditt mellan namn? - he he he, det vill ni veta va. (; Något måste jag ju få hålla hemligt här i livet. 
2. Vilken tid gick du upp i morse? - 8, för att hinna sjukanmäla mig innan jag började skolan.
3. Är du i ett förhållande nu? - nepp..
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - NEJ!! :-/
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - Haha, det var ett bra tag sen nu. 
6. Får man fråga varför det tog slut? - Jag tar på mig det.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Nje...
8. Vem vet mest om dig? - mina närmaste vet nog en del och de vet själva vilka de är.
9. Vad gör du på fredagskvällar ? - beror på, antingen sitter jag framför tv:n och myser eller så är jag med vänner.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - hmm, jag vet faktiskt inte. Det är assvårt!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Haha, nej.
12. Har du någonsin varit full? - Jag är alltid full.
13. Har du testat droger? - nepp
14. Röker du? - naj, jag är en duktig flicka. (:
15. Snusar du? - nej.
16. Saknar du någon just nu? - jooo...
17. Hur mår du idag? - skit. jag skyller på förkylningen.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - 1... Någon i min ålder borde inte ta tabletter. Ska sluta till jul. Det får gå som det går. :)
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Eh, gick i skolan och ehhh, vet inte riktigt. Jag kommer inte ihåg.
20. Bästa minnet från sommaren? - oj, alla fotostunder med Annie tror jag. De var minnesvärda. Ha ha ha. (;
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - danmark
22. När var du där? - Riktigt längesedan.
23. Är du rasist? - nej
24. Har du helt svenskt ursprung? - Mina föräldrar är svenska och deras föräldrar är svenska. Så jag är la hyffsat svensk. 
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag är tydligen lite asiat. Fråga mig inte. Men jag har en märke på ryggen typ som ett födelsemärken som många från asientrakten har. Det är asskumt. Fattar inte hur det hamnade på mig. Haha. 
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - Än så länge har det varit mest svenska men vem vet vad som händer i framtiden.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - julen. Det är så himla mysigt. :)
28. Sköter du skolan? - jadå, så gott det går. Men jag kan ju inte säga att jag är världens största fan av att plugga...
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Jag sökte in på gymnasiet med 265 poäng. Ni kan räkna ut själva utifrån det.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - MVG 
31. Vilket ämne var det? - jag kommer inte ihåg. Minnet är på topp!
32. Har du fått IG på ett prov? - faktiskt inte. Somsagt duktig flicka. (; Eller om inte ett engelskatest på gymnasiet räknas där man inte fick ha mer än två fel. Men jaa, det räknas inte.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nej, vill dock göra. Det är askul. Och ja, jag vet. Lite erfarenhet har man ju. :)
34. Anser du dig vara intelligent? - Det är olika dagar. Olika tillfällen. Men det händer väl ibland. (;
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Jag trivs just nu hyffsat bra med nuet. Visst har det varit bättre förr men jag satsar på nuet nu.
37. Har du mått dåligt psykiskt? - jo, det har la hänt. 
39. Har du haft sömnproblem? - inte riktigt men jag har svårt att somna ibland och kan ligga vaken någon timme.
40. Hur ofta gråter du? - ibland mer sällan, ibland oftare.
41. Vad gör du när du mår dåligt? - inget speciellt, visar det inte. Om det inte går så pratar jag med någon. :)
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - Lite olika. Vem som är i närheten just då och vem som orkar med mitt tjôt.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - nej
44. Vilken klass går du i nu? - se1c 
45. Vilken skola? - schillerska
46. Har du varit otrogen någon gång? - nej 
47. Har någon varit otrogen mot dig? - inte vad jag vet om.
48. Är du stolt över dig själv? - njaaa... asså jag har svårt för sånt... Man borde egentligen vara det. Men det är svårt.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Okej, detta är ju ännu värre. Men att jag är snäll och allmänt konstig. Det kan man ju inte annat än gilla. Om någon annan har något ännu bättre är ni välkomna att skriva det till mig. Haha.
50. Vad får du ofta komplimanger för? - det var ett tag sen nu men mina läppar, hår(på huvudet) (;, ben och även mage ibland. (Fråga mig inte snälla...) Men komplimanger är finfina. :)
51. Har du lätt att få folk att skratta? - Jo, oftast. Men jag älskar det. :)
52. Cider eller öl? - Jag tror cider.
53. Har du några talanger? - Jag och cicci försöker komma på våra talanger. Jag har inte kommit på något än. Jag är antingen medel eller dålig på det mesta. Det är jobbigt. Haha. (;
54. Vet du om någon är kär i dig? - I don't think so.
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - jag har inget. I'm all alone.
56. Vad står det i ditt senaste sms och vem är det ifrån? - Det står om något surf till mobilen från nummer "123"
57. Hur lång är du? - 177,5 (halvcentimetern där är viktig)
58. Hur mycket väger du? - 53-55. Målvikt: 58. Jag jobbar på det! (:
59. Vilken storlek har du på kläder? - det är olika. Men om man skiter i "oversize" sakerna så har jag väl small.
60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? - ja, om jag inte var oseriös på någon men det kommer jag inte ihåg om jag var. Fint Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0