It's a dream of love that won't come true

hejsan.
Nu är jag hemma igen. Är så sjukt trött. Det märks när man inte varit i skolan på ett tag om man säger så...
Imorse när jag kom till skolan så var det luciafirande i aulan så där fick vi sitta och kolla på det. :) Det var så sjukt mörkt där inne så när man kom ut därifrån så fick man en liten chock. Haha.
Sen var det någon lektion...
Och bamba. Sen så fick jag rusa iväg till tandläkaren. Dags att spänna rälsen.
Jag hade tagit med mig tandborste utifall liksom, men självklart så tappar jag den på golvet när jag ska borsta. Det hinner åka igenom ett par riktigt fina ord i mitt huvud kan jag säga. Men jaa. Det fick helt enkelt gå ändå och man säger ju att lite smuts rensar ju magen. Snälla låt mig inte få kräksjuka snälla snälla snälla!!! (;
Ha det gött alla nu ska jag sätta mig framför tv:n och försöka förstå mig på min nya mobil. Det går ju sisådär...
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0