För mycket, för många

Nu börjar halsen bli lite bättre. Helt underbart. Jag bryr mig inte ens om att jag fått en trevlig hosta istället. Så nu kan jag se ljust på framtiden igen. Skämt åsido. Men jaaaa. En sak är i alla fall bättre. Riktigt göttans faktiskt. Då får man bara hoppas det håller i sig tills imorgon.
Nu ska jag ta och baka ut lussekatter. Det är verkligen jul för mig. Hjälp, vad det har gått fort nu ändå! Rätt skönt. Men det skrämmer mig också en del. Snart kommer jag sitta i min gungstol (eller vad man nu sitter i då, haha) 70 år gammal och se tillbaka på livet helst med någon annan... Hoppas jag gjort något riktigt bra under dessa åren som man kan minnas och le åt. Ska försöka uppfylla mina drömmar. Det tror jag är rätt bra. Även om det blir svårt... Men man får helt enkelt inte ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0