Dag 9: Mina rädslor

Jag har inte några direkt speciella rädslor på det sättet. Tex, jag skriker inte så fort jag ser en liten fluga "åka" förbi osv...
Men självklart har jag ju rädslor, med risk för att låta töntig, men det kanske jag redan är så det spelar ingen roll. (;
Jag har två stora rädslor den ena är att spy och den andra är trånga utrymmen.
Har faktiskt ingen aning om hur det blev så. Men eftersom jag mår illa nästan varje dag och hatar att spy så har väl hela den här spynojan kommit upp. Och klaustrofobin har jag väl inget speciellt att säga om. Om hissen skulle stanna eller om jag skulle tvingas gå in i en trång liten grotta så skulle jag få panik. Haha.
Ja, så mycket mer var det inte...
Eller jo jag är lite rädd för att bli lämnad ensam också. Asså, all alone. Tex, om någon nära dör eller om man inte har vänner eller jaaa. Ni fattar. (:
.
Sååå that's it.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0