DAG 1: Om mig.

Nu kör vi.
.
.
Som ni flesta antagligen vet så heter jag Linn Abrahamsson. Jag bor i rätt så centrala Göteborg, Örgryte. Med mina föräldrar och två katter. Här trivs jag ändå helt okej. Gillar storstan' där man har nära till allt. (;
Jaja, hur som helst.
Jag är en hyffsat glad människa som ändå försöker se saker positivt (vilket alltid inte lyckas jättebra) även om inte allt känns på topp. Hur jag känner mig brukar växla rejält mellan olika dagar. Men så är det väl att vara tonåring.
Jag är också en rätt känslig människa, men försöker på något sätt att inte visa det bakom en liten fasad. Har även lite ångest till och från just nu är den bättre som den varit i flera år. Men ibland kommer lite återfall.
.
Jag älskar att skratta. Hur jag än mår.
Jag älskar även att skämta, få andra människor att skratta åt mina lite småskumma kommentarer, att synas liksom (haha) och att prata. Vem gillar inte att vara lite småskum och göra lite småskumma saker? Haha
Förr i tiden var jag rätt tyst och lite småblyg av mig men nu måste jag ha fått en spark därbak för nu går det knappt att få stopp på mig när jag är igång. Eller jo, det är ju klart att det gör. Jag överdrev lite.
.
Just nu är jag också singel till er som undrar det. Jag skyller på tandställningen, istället för att tro att jag är något annat hemskt. (; Det känns lite extra jobbigt att vara ensam just nu.
Men sen har ju mina underbara vänner också som lättar upp det hela ibland. :)
.
Jag går mitt första år på Schillerska gymnasiet med inriktning samhäll-estet, vilket betyder att det är vissa ämnen som man läser i samhäll blandat med estetämnen.
Jag är inte direkt någon "samhällare" men det fick bli så ändå. Jag hatar språk nämligen. Haha, kanske kan bero på att jag är väldigt dålig på det. Men jaaaa... :)
.
På fritiden så gör jag inget speciellt jag är med kompisar och spenderar way to much tid vid datan och tv:n. Men det är ju bara trevligt.
.
Osammanhängande. Men där är lite om mig i alla fall. Skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst men detta räcker gott och väl. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0