Allt var svävande

Tooodelooh.
Det är iskallt ute. Var som jag skrev igår ute och fikade med Emma en sväng. Det är något med mig och min talförmåga som ibland inte riktigt hänger ihop för när jag skulle säga vad jag ville ha till killen som stod i kassan. Hakade orden totalt upp sig och killen stod bara och log ett fånigt leende mot mig. Jag kan säga att det inte direkt hjälpte till. Haha.
Sen gick vi en liten omväg för att kolla på något väldigt trevligt. (Haha, vad kan det vara? (;) När vi nästan var vid våran hållplats så kom bussen och vi bara "ohhh nooo" så vi sprang och hann faktiskt riktigt gött. Men med min kondition så var jag lite halft död ett tag efter.
Men när vi väl kommit hem så drog vi ut på en liten promenad med Frans (hunden) och behöver jag säga det igen, det var kallt, sjukt kallt. Ens lår domnade av totalt. Men det är mysigt med snö på jul så det funkar faktiskt. (:
Och nu är mitt rum nästan färdigstädat. Åh, det känns riktigt gött faktiskt. (:
Ha det bra nu så skriver jag lite senare. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0