Jag hade hoppats

Hejsan.
Nu är jag hemma från skolan och från läkaren.
I skolan hände det väl inget speciellt träffade lite nya lärare och sånt.
Håller fortfarande på att försöka hitta vem jag ska vara med.
Men det kpmmer väl så småningom.
Hos läkaren hoppades jag på att få en lite starkare medicin mot magen men det fick jag inte. Så jag får nöja mig med den jag har eftersom de lite starkare medicinerna kan ge för starka biverkningar eller något liknande.
På något sätt så är min läkare expert på att väcka mina känslor. Det är så nära att jag börjar gråta varje gång jag är hos henne. Intressant eller inte. Jag som knappt kan gråta. Så går det när man ska prata om hur jag mår eller om man ska prata seriösa saker med mig. Haha.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0