om jag inte får vara med dig

Du heter:

Linn

Smeknamn:

Eh, ja. Det kan vara lite allt möjligt. Idiot?! Nej, jag skojade bara. Just nu kallas jag inget speciellt.

Beroende av:

O/zon. Ständigt beroende. Förut var det tuggummi men nu får jag inte tugga det pga tandställningarna. Tyck synd om mig. (; Jag är också lite beroende av att knäcka fingrarna. Lite då och då.

Vad tror folk om dig?

Eh, att jag är blyg och glad. Vissa tror väl att jag är bortskämd och egoistisk och allt vad man nu tror om endabarn... Asså, om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt. Men det är det jag hört från vissa håll.

Stämmer det?

Njaa. Haha. Jag är ju glad när jag känner för det. Jag är varken bortskämd eller egoistisk. Jag kan till och med vara rätt trevlig. Det trodde ni inte om ett enda barn va? :-O Förresten vart kommer de fördomarna ifrån?

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ben och läppar. (Fråga mig inte) Jag kan ju inte säga att komplimangerna kastas runt omkring mig. Haha.

Hur imponerar man på dig?

Genom att vara sig själv. Jag kan nog bli imponerad rätt lätt. Fast det är ju lite olika saker från person till person.

Brukar du skratta för dig själv?

Det är då jag skrattar som mest. Okej, kanske inte som mest. Men jaa...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Om jag ska vara ärlig vet jag inte ens var min mobil är. Måste leta... Hittade den.

"Vi åt lite och pratade. Vi gick även en tre timmars promenad"

Har du haft sex idag:

Jag har haft sex hela dagen idag. Inte.

Hur svarar du i mobilen:

Lite olika. Oftast hej eller hallå. Borde börja säga tja och se lite cool ut. LÄTT!!

Vem ringde du senast?:

Ingen aning. Jag ringer inte så ofta faktiskt.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Antagligen något väldigt intressant. :)

Antal timmar sömn inatt:

Knappt 6 timmar skulle jag kunna tro.

Sov du ensam:

Jajemän. Inte ens katterna var hemma och det var mörkt. :(

Brukar du komma i tid:

Njaaa, det är väl precis att jag hinner. Jag är lite seg av mig. Ibland en liten gnutta tidsoptimist. Men bara ibland. (;

Hur känner du dig nu:

Lite smått illamående. Jag åt precis. DUMMA MAGKATARR. dööö. Så där fick jag det ur mig med.

Annars är jag lite trött. Men sen är det la gött.

Vanligaste färg på dina kläder:

Det varierar väldigt. Men svart grått med lite färgklickar utav olika slag.

Vad tycker du om fötter:

Haha, jag älskar mina fötter. (ironisk) Men utan fötter så skulle man ju inte kunna gå... Eller? :-/

Vad saknar du:

Lite människor som jag inte träffat på länge och känslor. (okej, jag har känslor. Men jag menar fina känslor) ;)

Hade du en bra kväll igår:

Vad gjorde jag igår?

Den var säkert helt okej. Eftersom jag inte kommer ihåg den. Satt säkert vid datan.

Favorit dryck på morgonen:

Dricker oftast inget på morgonen. Men te tror jag. Oh, ett till beroende. Orkar inte åka upp och fylla i tyvärr.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Oj, det är olika varje dag. Ibland när det börjar ljusna ibland när det mörknar.

Är du blyg?:

Om jag ska vara ärlig beror det helt på hur jag mår. Om jag mår illa blir jag ganska tillbakadragen. (magkatarren igen om ni vill veta) (Väldigt många paranteser) (stavas paranteser så?) Men annars om jag mår bra är jag väldigt framåt.

Sysslar du med någon idrott:

Skojar ni med mig?! Jag blir andfådd av att gå upp för en trappa. Men jag cyklar faktiskt lite då och då. :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej, just nu tror jag knappt på kärlek överhuvudtaget. Eller inte för mig. Det var det jag menade med känslor. Kärlek. Looooove is in the aiiir.

Asså, jag vet ju att det finns kärlek överallt. Alla har ju sina fina förhållanden. Lite mysigt sådär. Och ja, jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk. Där fick jag det ur mig med. Värst vad jag skriver!

Har du spytt offentligt:

Jag spyr nästan aldrig. Peppar peppar.

Tur det eftersom det är en liten fobi jag har.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Oh, jag skulle gått och känt mig riktigt coolt. Hade säkert gått och stött på massa tjejer. Det finns ju massa saker man kan göra. Tänk om detta hade hänt på riktigt. Sjukt.

Är du nöjd med ditt liv:

Olika dagar. Men visst kan det bli bättre och det kunde ju vara mycket värre med.

Är du bortskämd:

Nej, det vill jag inte säga att jag är. Var går gränsen vid bortskämdhet? Är det att ens föräldrar betalar en glass åt en eller allt man pekar på?

Vad gör du i morgon:

Jag åker till landet igen. Om vi inte åker för tidigt så ska jag gå upp till Emma och handla på Ljungs (ica) där hon sommarjobbar. :)

Vad är det värsta du vet?:

Hm. Det är väl en hel del egentligen. Vet inte riktigt vad jag ska ta upp här.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja, det tror jag allt. :)

Vad är ditt största komplex?

Mina tänder. (för tillfället under renovering. Snart får jag väl räls där upp med)

Och sen så min näsa med. Den lever sitt egna liv i mitt ansikte. Men det är bara att gilla läget.

En speciell dag du minns:

Den dagen som dök upp i mitt huvud tänker jag inte gå in på. Det är inget speciellt med den men ändå... ;) Men alla underbara dagar med vännerna. Alla härliga skratt och när jag känt att jag varit riktigt lycklig. Kan inte peka ut någon exakt dag.

Du samlar på:

Ingenting faktiskt. Men bara för att skriva något så skriver jag nagellack. Ska försöka ha ett i varje färg. Tror snart att jag lyckats. Eller inte.

När grät du senast:

Det var sjukt längesedan. Oh, det har jag inte tänkt på. Chill.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Åh, jag hade nog unnat mig lite trevlig saker. Sen så skulle det inte förvåna mig om jag skulle skänka iväg något till något trevligt. Jag tappade ordet av vad det heter nu. Duktigt Linn. Sen så vet jag faktiskt inte.

Vill du gifta dig:

Det beror på. Eller jag vill i alla fall hitta kärleken. Att gifta sig är inget måste då.

Vill du ha barn:

Kanske. Jodå. Vi får la se vad som händer.

Är du musikalisk?:

Jo, jag tror faktiskt att det funkar. Har iaf bra gehör. ;) Min sångröst är kanske inte den bästa. Men jag kan spela instrument.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Waater om det är akut. Annars te eller varför inte lite cola i lagom mängd.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Jajemän!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Maybeeee.

Biter du på naglarna:

nej, knäcker på fingrarna. Det är shit the same. ;)


Kommentarer
Postat av: emmaaa

Linn för fasen vi tränar på friskis!!! Och vi äger ju,Duu vi måste göra det någon gång, kanske Bas? Hihi innan korten går ut :D

2010-08-04 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0