Ett antal onödiga frågor i brist på annat



Vilken svordom använder du mest? Jag svär faktiskt inte. Men jag tänker svordomar istället för att säga dem. Men jag säger skit väldigt ofta. Räknas det?

 

Äger du en iPod? Nej.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har sommarlov prata inte väckarklocka med mig!!


Hur många resväskor äger du? Eh, ingen.

Använder du flip-flops? När jag springer in och ut från landet.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag gillar båda faktiskt. Men det beror på vad det är för dag

och hur man känner sig. Haha. Kan inte riktigt välja.


Vilken var den senaste filmen du såg? Vet faktiskt inte... :-/ Såg lite av "Miss secret agent II" för ett tag sen. Egentligen väldigt dålig men samtidigt lite underhållande  för stunden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vinner jag?

Har någon någonsin kallat dig lat? Jo, det kan man väl säga. (;

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, faktiskt inte. Även fast jag har svårt att

somna. Men det är som sagt sommarlov! 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen. Spotify ftw.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hmm, åh jag vet inte det är så svårt.

När var senast någon stötte på dig? Är detta ett skämt? Typ aldrig. Om det på skoj inte räknas.

Vad åt du till middag senast? Potatis och köttbullar.

Använder du huvtröjor? Bara om de har dragkedjor.

Kan du vissla? Yes. Men inte busvissla, dock.

Vem var den senaste som ringde dig? Morfar

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ingen aning. Sånt händer säkert.

Hur många syskon har du? Fortfarande ingen.

Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, det tycker jag inte.

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen helt och hållet. Kollar inte så mycket på film längre. Tycker det är

mysigt men tänker aldrig på det.

Äger du några band t-shirts? Nepp.

När flög du senast? När jag drack redbull för en månad sen typ. Ha ha ha. (det var inte gott kan tilläggas)

Läser du för skojs skull? Faktiskt. (;

Pratar du några andra språk? Usch, nej. Engelska har jag väldigt svårt att formulera mig på. Franska ska vi inte tala om. Tyska är väl ich heisse Linn ett av de få saker jag kan.

Diskar du din egen disk? Det händer.

Har du gråtit offentligt? Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop? Båda. Men just denna är stationär.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland. (Vad var detta för fråga?)

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Kanske. Men inte än.

Kan du kasta macka? Jajemän, är rätt stolt över det också. Mitt rekord är runt 10. :)

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.

Vad har du med dig in på bion? Jag gillar inte bio så mycket. Men en vän något att smaska på och något att

dricka (Hjälp så jag låter egentligen. Jag är inte riktigt så konstig som jag låter) (Eller jo det kanske jag är) (Men jag gillar det) (;

Vad har du för väder? Grått.

Har du en blogg? Hmmm. Det tror jag inte...

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Börjar i höst. Så det är lite svårt att svara på.

Gillar du att flyga? Jag önskade att jag kunde flyga när jag var liten.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8 typ. Fungerar gör jag ju ändå. Men jag är seg.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, det är lite till och från.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, försöker proppa i mig så många kalorier som möjligt för tillfället. 58 here I come!!! Bara massa kg kvar. Men det funkar.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 i december.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda. Tror och hoppas jag.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej. Jag är inte höjdrädd. Men nej.


Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas. :)

Skulle du säga att du är trendig? Jag köper saker som jag gillar. Behöver inte vara trendigt.

Äger du en digitalkamera? Min lilla är sönder. Men har en systemkamera. :)

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hm, innan jag blev brunett så tyckte några att jag såg ut som Amber

som var med i House ett tag. Annars ingen.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vad saken gäller.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen än så länge.

Tycker du att du är attraktiv? Nej. HA HA HA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0