spårvagnar

Hejsan.
Imorse var det riktigt jobbigt att gå upp ur sängen.
Vet inte riktigt hur många gånger jag tryckte på snooze knappen. Allt för många.
Skolan var som vanligt. Inget speciellt hände. Jag fösöker trycka mig in i ett gäng. Det går väl sådär. Haha.
Träffade en ny lärare, fick två nya elever i klassen eftersom jättemånga hoppat av.
Slutade i alla fall 13:10 idag, riktigt gött att sluta tidigt. Särskilt när man är så trött att man skulle kunna somna vilken sekund som helst.
Men när jag skulle ta spårvagnen hem så blev något helt plötsligt fel.
Jag ser 3:an (spårvagn 3) som jag ska ta lite längre bort och så kollar jag bort i 5 sek då kommer det en spårvagn framför mig. Åh, tänkte jag det är 3:an. Jag tror ni redan listat ut att det inte var det.
Precis när jag sagt hej då till dem som stod närmast och skulle gå på spårvagnen så säger en i klassen "Du vet att det där är 7:an, va". Det visste jag inte. Det skrattade vi åt några sekunder innan 3:an kom inrullandes och jag gick på den och började åka hemåt. Låter inte så roligt men situationen blev bara helt fel. Jaa, jag är nog rätt duktig ändå... (;
Nu ska jag ta och äta något.
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0