Enough for now

Tjosan.
Sitter på landet i mörkret.

För någon timme sen när jag satt i mitt rum här och lyssnar på min finfina radio (haha) så kommer Annie in.
Jag hade ingen aning om att hon skulle komma hit. Så det var skojskoj! :)
Vi gick ut en lång sväng ute i skogen. (Känner hur fästingarna går runt på mig. Ewww. Jag hatar fästingar.)
Det var trevligt. Sen så kan man ju också säga att dagens pinsamma sak är avklarad. Man kan inte prata högt ens i skogen. Vem går i skogen? Särskilt när jag och Annie tar fina bilder och måste beskriva dem så fint. Personen måste i alla fall fått sig ett gott skratt. Men det får man väl bjuda på. Även våra underbart fina sångröster.. (;
Jaja, nu ska jag kolla klart på datan och sen ska jag koka te.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0