5 hours from you

Nu har jag bestämt mig för att rensa min garderob eller i alla fall hänga upp allt hyffsat snyggt. Så allt garderoben innehåller ligger nu på min säng.
Sen har jag provat mina jeans. Jag kan knappt knäppa ett enda par. Lite smått deprimerande. Mina allra bästa jeans kunde jag inte ens få över låren. Seriöst vad har hänt med mig? (;
Så jag är rätt glad att jag hittade ett par jeans igår så att jag har ett par som passar. (intresseklubben antecknar)
Ser ni högen där bakom? HAHAH! Kolla också på mina "underbart snygga" solglasögon jag köpte igår på New Yorker. Kunde inte låta bli att köpa dem. Men för 15 kr funkar det faktiskt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga!! :D

2010-08-26 @ 09:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0