Är du lycklig nu?

Här kommer en liten trevlig moj eftersom jag har lite tråkigt.

Haha, nu måste jag rusa. <3



Bästa veckodagen: Hm, jag gillar både fredag och lördag.

Favoritgodis: Jag kan få i mig det mesta bara det inte är lakrits

Är det nåt du absolut inte äter: om vi snackar mat nu så äter jag det mesta. Det är väl en och annan sak som jag undviker.

Kläder just nu: Jeans, linne, kofta, ring och ett armband

Musik just nu: Inget faktiskt. (förvånande nog)

Favoritsaft : Jag har blivit lite beroende av flädersaft för tillfället

Dagens längtan: Värme.

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du nåt instrument: jag klinkar mig ibland fram på piano och gitarr, men jag är inte bra på det. Jag gör det bara för skojs skull någon gång ibland.

Dagens frisyr: ofixat.

Kommer du ihåg din första kärlek: oui

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja?

Ser du på kärleken som ett misstag: Det är olika dagar. Men ett misstag är det ju inte i alla fall.

Bio eller promenad: Promenad.

Dagens borde: Plugga...

Dagens fundering: *tomt*

Snarkar du? Nej.

Rädd för insekter? Nej, eller jag kan bli äcklad av tex fästingar men jag är inte rädd.

Det här är jag bra på: Haha, jag hatar dessa frågor.

Vad vill du jobba som? Hmm, förut har jag ju velat jobba inom sjukvården, det vill jag nog fortfarande. Men jag har ända en liten dröm om att spela teater då och då.

Chips eller godis? Hm, godis tror jag.

Skriver du dagbok? Jag gjorde för längesedan. Men bloggen är väl som en dagbok, även fast jag inte skriver såååå personliga saker.

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Ingen tatuering. Hål i öronen om det räknas?!

Hur många syskon har du? 0,0000. Och jag är inte bortskämd för det eller vad det nu är det finns för fördomar mot oss. Så tro inte på allt ni hör kära människor. (;

Är du rädd för blod? Nej.

Anser du att du är stark? Om det är kroppen frågan syftar på så kan jag säga att jag är starkare än Cicci ;)

Röker du? Nej.

Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe eller te? Haha, detta vet alla. TEEEEEEEEEEEE!! :-D

London eller Paris: London

Favoritfärg: Hmm, jag gillar mörklila för tillfället.

Född: 1994.

Nationalitet: Det undrar jag med. Haha, jag är svensk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0