Tell me more tell me more

Sådär ja. Nu är även spexfotot avklarat.
Haha, ja. Det var sjukt skoj.
JAg är numera expert på att spraya svarthårspray på alla. Det kanske är något bra vem vet?
Alla kollade lite skumt på en när man gick förbi, jag var ju inte den som fick flest blickar men ändå. Jag hade bara en lugg som stod rätt upp sen var jag ju hyffsat normal ändå.

Sen så kom det fram en liten tjej som frågade om hon fick fota mig och carro. Kändis eller vad liksom? ;)

HAr precis tagit och laddat in bilderna nu. Kan inte låta bli att skratta lite.
Nu ska jag ta och skölja igenom mitt hår som är nerkladdat med gele och hårspray, min lugg är lockig och står rakt upp. Det är klädsamt måste jag säga. :)
Sen så ska jag åka iväg till mormor och morfar och fira mormor som fyller år. <3

Skriver antagligen senare.
Puss <3


Bilden borde beskäras men det får jag fixa senare. Visst är vi enormt snygga? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0