Living on my own

Tjosan.
Idag har varit min snubbeldag. Har snubblat på allt och alla.
Hos läkaren gick det väl bra. Tydligen enligt henne så har jag inte magkatarr, jag har haft men jag har inte längre. Så mitt illamåendende är bara skumt. Underbart.

haha, känner mig rätt ful för tillfället.
Jag skulle ta och tvätta håret.
Så jag sitter i badkaret och har precis sköljt av håret och då kommer Anneli inrusandes och säger att josef och noah är här (jag hade lånat ut systemkameran till dom).
Jag sitter kvar en liten stund. Lite chockad. Med vatten droppandes från håret.
Tar på mig en handuk och en fet morgonrock och försöker gömma mitt ansikte så mycket som möjligt och springer ut och fixar med bilderna dom har tagit.  
Haha, jag är expert på att känna mig dum. (;

Jaaaa. Nu har jag skrivit 2 meningar på mitt svenskatal. Det börjar arta sig.
Det var väl allt.

(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0