Innan allting tar slut

Hejsan svejsan.
Sitter och skriver hemkunskap utvärdering och lyssnar på Kent. Ja, det var längesen nu. Känns lite skumt.
Idag har vi mest snackat spexfoto och jag har fått ett antal skrattattacker. Det är alltid lika trevligt.
Denna veckan är det faktiskt inga prov förutom det nationella då. Men det kan man nog stå ut med.
Hoppas på att även denna veckan har lite fint väder. Så att man kan sitta ute.
Jag fattar inte att 9:an snart är slut nu. Bara 7 veckor kvar!
Jag har gått 10 år i skolan. Det är ju nästan hela mitt liv. Okej, inte riktigt. Men ni fattar vad jag menar.
Nu piper klockan som talar om att kakorna som jag har bakat till mormor är klara så nu ska jag springa och kolla hur de ser ut.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0