In your eyes

hejsan.
Nu sitter jag i Emmas tomma lägenhet med Emma. vilket inte gör den helt tom, men ni fattar vad jag menar.
Vi ska sova här ensamma inatt. Jag tror inte att vi kommer lyckas så bra med det eftersom vi är experter på att skrämma upp varandra. Så det slutar med att vi sitter i ett hörn och gapskrattar för att vi tror att det är något i köket. Vem vet. Lägenheten är stor, vem vet vad som kan lura i hörnen.
Jag skrämmer upp mig själv när jag skriver detta. Ja, jaag är lättskrämd och jag hör ljud överallt.

Vi har precis proppat i oss massa chips och druckit cider bara för att det är gööötttaaannns.
nu ska vi ta och kolla på flickan som lekte med elden.

Haha.

Sov så gott alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0