Det började bra

Nu sitter jag med en liten bulle i luggen, så att jag ska få en fin lite lock där tills imorgon eftersom jag ska vara Danny i Grease. (på spexfotot) Kameran åker med så det kommer nog upp lite bilder senare. :)
Ni fattar inte hur ful jag kommer vara. Haha.
Emma och jag provade kläder och fixade mitt hår och smink efter skolan. Så allt är fixat.
Detta kommer bli så sjukt kul.
Jag kommer känna mig så sjukt dum.
Men det gäller att bjuda på sig själv.
Större delen utav klassen kommer vara blåa. (avatarer)
Så det kommer vara några få vita huvuden som sticker ut från mängden. Väldigt vackert.
Nej, nu ska jag ta och dricka lite cola.
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0