Welcome to my life

Nu är jag hemma från träningen.
Det är egentligen ganska skoj att bara koncentrera sig på ledaren
som i detta fallet var en kvinna som log i 45 minuter,
överdrev rörelserna något enormt och hoppade runt i hela rummet.
Man vill egentligen bara skratta,
men nej det går inte eftersom man ska träna 
och antagligen skulle bli utslängd från rummet... 
Jag känner att jag kommer att få världens träningsvärk imorgon, otränad som jag är...
Uschuschusch!

Just nu är jag ensam hemma.
Det är skönt på något sätt.
Jag kan bara vara,
lyssna på hög musik utan att någon bryr sig
om vad jag lyssnar på och massa sånt.
Det är gött. :)

Nu ska jag ta något att äta och sätta på TV:n.
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha jag (L) Tisdagsträningen!

2009-11-17 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0