Vous vous imaginez

Dålig uppdatering jag vet...
Men vad gör man?
Helgen har varit go!
Söndagen var iofs lite seg,
men jag hittade ny musik och det kan man ju inte annat än gilla!

På något sätt känns det som om jag måste välja nu.
Gå åt ett speciellt håll eller riktning.
Jag förlorar något på det hur jag än gör.
Men livet är ju inte alltid rättvist.
Men jag tycker att rättvisan ska komma till mig nu,
eftersom den bara hoppat över mig den sista tiden!

Bara för att skriva något annat så har fader min hämtat hem minst en miljon näringsdrycker från läkaren som tydligen innehåller alla vitaminer och sånna saker min kropp behöver för att kunna gå upp i vikt.
Det är helt underbart... ehrm ehrmmm

Just nu sitter jag och försöker plugga in några onödiga franska meningar vi har tills imorgon. Är det bara jag som inte gillar franska? :-/
...elle fait une petite sieste...
bjuuutttifuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0