Throw it all away

Försöker att hålla ögonen öppna medans jag pluggar.
Är så sjukt trött, det är jobbigt att sluta 16:20 på torsdagar.
Särskilt när det börjar bli mörkt...

Nu ska jag snart iväg och träna med Emma.
Man känner sig ganska enormt dum. Särskilt jag som inte kan göra en enda rörelse utan att se ut som en bambi på is eller något i den stilen. Nej, en giraff på is eller en elefant...
HA HA HA på det.

Men nu ska jag ta och försöka plugga in de sista engelska och franska glosorna innan jag ska packa väskan och ta på mig min enorma jacka och ge mig iväg ut.

Jag får inte glömma vatten, jag får inte glömma vatten, jag får inte glömma vatten, jag får inte glömma vatten.

Nu tror jag att modern min precis dammsög upp ett av mina örhängen. Det lät som det iaf...

Jaja, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0