This is it

Igår var det fullrulle hela dagen.
Det har varit skojskoj.
Först så åkte jag ner till centralen för att möta Annie där
och då är det några gatumusikanter som spelar gudfader låten (eller vad man nu ska kalla den)
så då gick man runt och nynnade på den ett tag.
Sen fick jag för mig att jag ville klippa av min lugg igen, vilket vi då gjorde.
HA HA HA HA

Sen så åkte hon hem och jag skyndade mig hem och gjorde mig iordning för att gå till Malva. PAAARTTYYY.
Linn är "en riktig hunk". Kära nån.
Det blev mycket dans eller ja... hopp och lite armrörelser och jaa ni fattar.
Sen när vi gick hem var jag lite smått galen så gick och sjöng hela vägen hem, lite allmänt trevliga låtar.
Jag kan faktiskt sjunga högt när jag känner för det...

Idag har jag bestämt mig för att plugga och vara en duktig flicka!
Vi får se hur länge det håller men jag kan alltid försöka. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0