Swing life away

Tjosaaaan!
Är det bara jag eller är det sjukt mycket i skolan nu?
Typ hur mycket läxor som helst och två prov varje vecka och sedan på det ett antal inlämningar.
Det är ju jätte mysigt...

Imorgon är det äntligen (om man nu kan säga det) våran tur att ta svinvaccinet.
Jag hoppas inte jag får för mycket biverkningar för det orkar jag inte för tillfället. Uschuschusch...

Var ute på en promenad med Angelica förut det var mysigt.
Det blåste... ohhhhjaaaaa!

Jaja, jag känner att jag skriver allt i fel ordning... och att jag skriver enormt många punkter.
Hmmm, trevligt.

I skolan var 6 personer borta, det känns som om svinisen börjar härja även hos oss.
Usch och fy och blä.
Jag hoppas inte det är så.
Men jag har bestämt mig för att inte bli sjuk och det tänker jag hålla!
JAJEMÄÄN.

Detta inlägget blev väldigt konstigt.
Men men.
Jag är lite skum för tillfället så det är väl därför.
Kanske det.
LALALALALALA
Jag borde sluta skriva nu.
Jaaaaaaaaaaa...



Bara för att jag längtar till varma sommardagar igen. Eller till solen iaf... :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0