Painting shadows

Tjollahopp!

Nu är svininfluensasprutan tagen.
och iaf jag väldigt ont i armen och känner sig allmänt konstig, ena stunden är det varmt oh andra kallt, men det får man stå ut med.
Jag har suttit och pluggat nästan ändå sedan jag kom hem.
Det är så sjukt segt.
Usch.
Men jag har iaf godis bredvid mig och det förgyller ju tillvaron lite. :)

Jag längtar lite tills man börjar julpynta.
Allt blir lite mysigare då. Mysigare stämning och så.
Iofs är det ganska mysigt nu med.
Det saknas bara några små detaljer...
och några stora...

På fredag ska jag kolla på New Moon men bla Emma.
Det ska väl bli skoj. :)

Åh, JAG KOM PREIS PÅ EN SAK!
Ganska chill vecka ändå.... 

Men nu ska jag ta oh äta Thaimat. 
Det är göttans!

Sååååå Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0