Nobody said it was easy

Hallojsan.

Nu är det äntligen helg.
Det kan behövas nu.
För tillfäller händer det inget i skolan, allt flyter på.
På bilden orkade jag verkligen inte måla, så jag och Angelica gick ut och suddade på väggarna, vilket kan behövas eftersom allt är nerkladdat...
Men det blev att vi kastade sudden hårt på väggen så att dom studsade tillbaka.
Jag sög på det. Mitt sudd studsade bara fel. Sorgligt.
Men vad gör man inte för att få kasta saker så hårt man kan utan att något går sönder.
Det känns bra! Haha, jag är konstig, jag vet.

Jag kom helt plötsligt på att det är fredag den 13 idag.
Linn gillar detta! :)

Kvällen har varit lite allmänt mysig. Jajemäään:)


Jag har bestämt mig för att säga vad jag tycker och vad jag tänker.
Inte stänga inne allt längre, för det mår man inte direkt bättre av...

Så puss och hej leverpastej! <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Det var så underbart skoj att kasta sudd :D<3

2009-11-21 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0