From the inside

Wihoooo...

Skolan idag har bara varit seg. Sjukt seg.
Har haft matte prov.
Det gick inte bra.
Underbart...
Jag tror att jag ska bestämma mig för att inte gilla matte längre för då har jag en anledning för att det ska gå dåligt.

Om någon timme ska Linn iväg på öppethus på Schillerska och springa runt lite där.
Akta er säger jag bara, när Linn är i farten blir hon faaarliggg.
Buuuuuuuuuuuuuuuuuu...

Ursäkta mig, men jag har tråkigt.
Så därför orkar jag inte plugga SO eftersom det är ännu tråkigare.
Om jag ska plugga nu kommer jag bli en geleklump...
Det lät fint
Jag vill vara en geleklump.
En geleklump med vingar!
Hm, detta påminner mig starkt om en hjärna...
Ewwwwwww...


Jag gillar inte när folk tror saker om mig som inte stämmer, vilket händer hela tiden.
Detta får mig bara att få dåligt samvete över allt.
USCH, säger jag bara.

Men nej nu måste jag gå härifrån innan jag somnar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0