Colder than my heart if you can imagine

Såå, även denna helg är över och veckan har börjat...
Sjukt segt, men vad ska man göra?

Nu har jag precis varit på utvecklingssamtal...
Jaaa, jag vet inte vad jag kan säga om det.
Det låter mest såhär "var mer muntlig", "tro mer på dig själv" eller "utmana dig själv".
Sedan efteråt får man höra att man är glömsk och slarvig, vilket jag är nu för tiden men men.

Imorgon är det matteprov.
Linn vill ha MVG i matte.
Hahaha, lycka till säger jag bara...

Oh, nu slocknade precis TV:n!!!!
JAG DÖR!!

Jag kan inte sluta lyssna på en låt just nu, jag lyssnar på den om och om igen.
Men på något sätt stämmer den in för tillfället.
Det känns lite hemskt ändå...

Men nu ska jag plugga.
Eller försöka iaf...
Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0