Är du lycklig nu?

Allt blir inte som man tänkt sig, så är det bara...

Slutade tidigt från skolan idag och det är ju sjukt gött!
Eftersom man får mycket fritid dessa dagar så Emma och jag åkte till stan efter skolan.
Jag fick tag i lite trevliga saker.
Vi har lärt oss att senap färgar av sig och att platåskor inte är något för mig.
Haha, sjukt skoj.

Iaf så ska min utväxt i håret äntligen försvinna imorgon, vilket är väldigt trevligt.
Jag hoppas att jag köpte rätt färg nu och inte kommer till skolan med någon annan helt färg.
Kan verkligen se det framför mig. en underbar syn.
Men men...

Linn kan inte sjunga
God natt.
Nej, inte god natt...
Men ni fattar.
Åh, god kväll heter det.
Usch, vad fult egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0