So this is christmas?

Idag vaknade jag klockan 8 utav kyrkklockor från någon kyrka!!!
DET ÄR INTE OKEJ ATT VAKNA SÅ LÄTT OCH ABSOLUT INTE ATT PLINGA MED KYRKKLOCKOR UTE KLOCKAN 8:00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch och fy och blääää..

Men eftersom jag inte kunde somna om så gick jag upp vid 9 och gjorde mig iordning, städade det sista i mitt rum och gick över till Emma vid 12.
Jultradition.
<3

Sen så kom släkten vid 15.
Och dom är fortfarande kvar, men jag orkade inte vara social och prata så  jag satte mig här och skriver ett inlägg. :)
Jag har ätit mycket. Det var gott. Är mätt.
Märkte plötsligt att jag hade 134 olästa mail.
UNDERBART...

Sååå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw jultraditioner <3

2009-12-25 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0