Last christmas

Imorgon är det sista provet för denna terminen och det gör mig så glad att jag nästan skulle kunna börja dansa. (Jag hatar att dansa)
Så därför tar jag istället och skriver att jag sjöng på musiken idag.
Jag och min underbart vackra sångröst sjöng på musiken idag. (betoning på underbart och lyssna efter den enormt ironiska rösten som säger det) 
Behöver jag skriva det någon mer gång?

I alla fall så hade jag besöksrekord igår vilket var väldigt trevligt. :)
Inte för att det finns så mycket att läsa om i denna högst ointressanta blogg.
Men det är ändå trevligt.
Sååååååå en glad liten fin smiley på det med 3 dubblehakor. :D)))

Jag har nästan blivit färdig med min krönika, tyvärr är det inget MVG material
men jag är inget MVG-barn ändå så det är lugnt jag kan simma.

Ja, jag är lite smått hyper men vad gör det?
Jag har druckit te... undra vad som var i det egentligen.

Jag kom helt plötsligt på att duktig som jag är så glömde jag mina hemnycklar idag så jag kunde inte komma in och mor min skulle inte komma hem förrän om 3 timmar så det var lyckat av mig.
Så jag Emma, Cicci och Carro gick hem till Sandra för att kolla på våran gamla spökfilm som är något år gammal.
Jag dog av skratt, vilket jag även gjorde på filmen eftersom allt blev fel.
Sjukt kul!
Sen så följde jag med Emma hem och vi pluggade un peu och lite sånt en stund tills jag kunde komma in genom dörren.


Emamamama et moi


78761921154389778217 kan vi inte ha prov på sifferraden? :/

Kommentarer
Postat av: angelica

Bröd

Toapapper

Ägg

Chips

Skinka

Tomater

Bananer

Tandkräm

Roll on

Hårspray

Kan vi inte ha prov på inköpslistan? :(

2009-12-09 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0