Flickan från det blå

Jag gillar att handla julklappar.
Jajemän.

Vi hade jättelång håltimme idag så då åkte jag, Emma, Cicci och Sandra ner till stan och handlade julklappar.
HA HA HA.
Jag säger inte mer om det.

Det snöar, det har iofs gjort det större delen av dagen. Det är lite mysigt. Allt blir så ljust på något sätt. Och halt.
Jag fattar inte att det snart är jul.
Vart försvann november liksom?

Det är så enormt skönt att inte ha några prov eller läxor som stressar en. Man slipper plugga. Eftersmiddagarna är friiiiiiiiiiiiiiiiiiia!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
Man kan dricka julmust hela tiden och vem vill inte det?

En trevlig dag.
It's a beautiful day <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhaa jag diggar din låttitel på detta inlägget. Speciellt artisten!

2009-12-16 @ 20:37:57
Postat av: Emma

Hahhaa jag diggar din låttitel på detta inlägget. Speciellt sångaren...

2009-12-16 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0