Run to the hills


Varför får vissa människor högre status utan att göra något speciellt?
Varför är det just dessa människor man ska gilla mer.
Och som alla också gillar mer.
Jag tycker bara det är sjukt.
Status är sjukt.


Jaja, men iaf.
De senaste dagarna då min underbara förkyldning har härjat har jag varit hemma och inte gjort något speciellt.
Men gårdagens projekt blev att möblera om rummet.
Jag är nöjd.
Yeess.
Idag kan jag äntligen prata men jag har en väldigt mörk och intressant röst. *fniss*
Fniss?!

Jag har faktiskt också tagit och slängt massa skolpapper som legat i ett antal mappar i mitt rum och tagit onödig plats.
Hittade gamla prov och papper där det stod massa namn uppochner på!
HA HA HA!
Det är det vi gör på franskalektionerna. ;)

Ja, det var väl det.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

se bara på alla som blir sk kändisar för att dom är med i något tv-program.

2010-01-13 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0